Kastamonu Üniversitesi | Geleceğini İnşa Edeceğin Üniversite

Yabancı Diller Yüksekokulu 2025 Yılı 1.Danışma Kurulu Toplantısı Gerçekleştirildi.

Yabancı Diller Yüksekokulu 2025 yılı Birinci Danışma Kurulu Toplantısı, 12 Haziran 2025 tarihinde 10.30'da yüksekokul toplantı salonunda gerçekleştirildi. Yabancı Diller Yüksekokulu Müdürü Öğr. Gör. Mehmet Bolluk'un başkanlığını yaptığı toplantıya üyelerden Turizm Fakültesi Turizm İşletmeciliği (İngilizce) Bölüm Başkanı Prof. Dr. Kutay Oktay,  Yabancı Diller Bölüm Başkanı Öğr. Gör. Dr. Özlem Fakazlı, Öğr. Gör. Dr. Nagihan Gökçe ve öğrenci temsilcisi Ahmet Çuhadar yüzyüze katılırken Oxford Temsilcisi İsmail Sezgin ise çevrimiçi olarak katılım sağlamıştır.

Toplantıda, 2024-2025 Akademik yılında hazırlık sınıflarında verilen eğitimler, öğrencilere yönelik yürütülen kariyer faaliyetleri ve etkinlikler değerlendirilmiştir. Danışma Kurulu üyelerinin değişimi ve/veya yeni üyelerin eklenmesi gündeme alınmıştır. Eklenecek yeni üyelerle çok daha fazla uluslararasılaşma adımlarının atılacağı ifade edilmiştir. Danışma Kurulu üyelerinin katkılarıyla yüksekokulun akademik ve idari süreçlerinin daha da güçlendirilmesi hedeflenmektedir. Toplantıya katılım sağlayan tüm üye ve hocalarımıza teşekkür ederiz.

♿ Erişilebilirlik Tercihleri Ctrl+Shift+A

🔊 Sesli Okuma (Ekran Okuyucu)
🔤 Yazı Boyutu
100%
↕ Satır Yüksekliği
100%
↔ Harf Boşluğu
100%
🔍 İçerik Ölçeklendirme
100%
Renk & Görünüm
Yazı & Hizalama
Navigasyon & Araçlar